DZIENNIK URZĘDOWY

WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

Rzeszów, dnia środa, 2 stycznia 2019 r.

Poz. 5

UCHWAŁA NR II/25/2018

RADY GMINY CZUDEC

z dnia 14 grudnia 2018 r.

w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług

w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę.

Na podstawie art. 6r ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

(t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1454) oraz art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust.1 i art.42 ustawy z dnia 8 marca 1990r.

o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.994), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego

Inspektora Sanitarnego, Rada Gminy Czudec uchwala co następuje:

§ 1. Uchwała określa:

1) rodzaje i ilość odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych

i niezamieszkałych,

2) częstotliwość i sposób odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

3) sposób świadczenia usług przez Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwany w dalszej

części PSZOK ,

4) sposób zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych

i niezamieszkałych.

§ 2. 1. Od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbierane będą następujące frakcje

odpadów komunalnych:

1) tworzywa sztuczne,

2) metal,

3) szkło,

4) papier i tektura,

5) opakowania wielomateriałowe,

6) odpady kuchenne,

7) odpady ogrodowe,

8) przepracowane oleje,

9) odpady wielkogabarytowe,

10) odpady elektryczne i elektroniczne,

11) przeterminowane leki,