DZIENNIK URZĘDOWY
WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
Rzeszów, dnia środa, 2 stycznia 2019 r.
Poz. 5
UCHWAŁA NR II/25/2018
RADY GMINY CZUDEC
z dnia 14 grudnia 2018 r.
w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę.
Na podstawie art. 6r ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1454) oraz art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust.1 i art.42 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.994), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego
Inspektora Sanitarnego, Rada Gminy Czudec uchwala co następuje:
§ 1. Uchwała określa:
1) rodzaje i ilość odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i niezamieszkałych,
2) częstotliwość i sposób odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
3) sposób świadczenia usług przez Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwany w dalszej
części PSZOK ,
4) sposób zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i niezamieszkałych.
§ 2. 1. Od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbierane będą następujące frakcje
odpadów komunalnych:
1) tworzywa sztuczne,
2) metal,
3) szkło,
4) papier i tektura,
5) opakowania wielomateriałowe,
6) odpady kuchenne,
7) odpady ogrodowe,
8) przepracowane oleje,
9) odpady wielkogabarytowe,
10) odpady elektryczne i elektroniczne,
11) przeterminowane leki,